FANDOM

Gran broma
3
Número de capítol 3
Temporada 1
Número total 3
Títol a Teremedó Ġran broma
Títol a Portugal Grande piada
Data ďestrena 28 de desembre del 2014
Llista de capítols
anterior
Visita a un hotel
següent
Segueix la teva manera
Coses de Germanes

Gran broma és el capítol 3 de la temporada 1 de la sèrie Coses de Germanes i el capítol 3 en total. Es va estrenar el 28 de desembre del 2014.

Argumento Edit

El capítol comença a Bàrcinon, on tota la ciutat està nevada. Estan de vacances. A casa de la Kimberly i la Karla, la Karla està planejant alguna cosa. Llavors la Karla entra a ľhabitació de la Kimberly, i li diu que vol veure una cosa de la seva nina de quan era una nena. La Kimberly li dóna la nina a la seva germana, i la Karla agafa la nina i diu que podria convertir-se en un ninot de neu, i li podria servir per a una cosa que ella està fent. Llavors la Karla obre la finestra i treu la nina per la finestra, i la nina comença a quedar cobert de neu. La Karla fingeix un accident i deixa caure la nina al carrer, i diu que se li ha relliscat de les seves mans i no ľha pogut subjectar.

La Kimberly entra a la sala ďestar de la casa, i diu als seus pares que sense voler la Karla ha llençat la seva nina per la finestra, i anirà a recollir-la. Els pares diuen que està nevant, però la Kimberly diu que només estarà fora una mica de temps. La Kimberly surt de casa, baixa per ľascensor i surt al carrer. Mentre això succeeix, la Karla està mirant per la finestra. Quan la Kimberly agafa la nina del terra, la porta de la casa es tanca i cau sobre la Kimberly un munt de neu llançada en una galleda que estava preparada per fer que caigui la neu. Era un parany, i la Kimberly queda coberta de neu al carrer prop de casa seva. La Karla comença a riure, i diu que ha estat una gran broma.

Els seus pares veuen la Kimberly al carrer cobert de neu, i llavors surten al carrer, la treuen del terra i la fan entrar de nou a casa. La Kimberly té molt fred, i la Karla diu: “Veig que tens molta neu a la teva cara. Tens fred? Doncs jo no”. Els seus pares diuen a la Karla que estarà castigada pel que ha fet, i la Kimberly està molt enfadada amb la seva germana. Una mica més tard, la família està veient la televisió, i a la pantalla hi ha un home que diu que tot el país de Ketalània i tota la península Bèrtika està nevada, i a més el mar superior a la península té una capa de gel i ara es pot passar de la península al pol nord caminant.

La Kimberly s’està escalfant, i llavors diu que pensarà en alguna forma per venjar-se per la broma. La Kimberly entra a la seva habitació, agafa el seu ordinador i ľobre, i comença a buscar coses de la Terra. Obre el cercador Google de la Terra, i accedeix amb uns codis secrets aconseguits per en Jordy (amo de ľhotel Kasa Tot) per accedir a les pàgines de la Terra. La Kimberly posa al Google: “Avui a la Terra” per veure el que estan fent ara, però descobreix una cosa millor per a ella. En aquest moment, la Kimberly va a la sala ďestar i diu als seus pares si saben si hi ha alguna festa que estiguin celebrant ara a la Terra, i els pares diuen: “Nadal”.

La Kimberly queda sorpresa perquè és una cosa diferent al que hi havia trobat, i pregunta als seus pares què és el Nadal. Els seus pares diuen que és una festa de la Terra que celebren el naixement ďuna persona important per a una religió humana, i ells no saben molt bé com és aquesta festa. La Kimberly torna a la seva habitació i comença a buscar coses sobre el Nadal. Però descobreix que el Nadal se celebra de manera diferent a diverses regions de la Terra, i els pares de la Kimberly vénen i li diuen que la Terra està dividida en diferents cultures, a diferència de Teremedó on tot el planeta és la mateixa cultura, i per això a la Terra sol haver-hi guerres.

La Kimberly diu que no ho sabia, tanca ľordinador i va a la sala ďestar. Llavors aconsegueix acabar de pensar en un pla per venjar-se de la Karla, i creu que aquest pla funcionarà. La Kimberly va a la seva habitació, agafa alguns objectes ďalta tecnologia i els hi guarda en una motxilla, i diu als seus pares que ľamo de ľhotel Kasa Tot, Jordy, vol dir-li unes coses. Els seus pares diuen que està nevant i fa fred, i no és recomanable sortir al carrer. Però la Kimberly diu que estarà ben si va amb compte, i els seus pares accepten. La Kimberly surt de casa, agafa ľascensor i surt al carrer, i comença a quedar coberta de neu.

Llavors la Kimberly decideix utilitzar els seus poders i volar, per anar sobre els núvols i evitar la nevada. La Kimberly s’enlaira i vola fins al cel, i observa la ciutat nevada. La Kimberly decideix volar fins als afores de la ciutat de Tarràkonon, i baixa fins a prop de les vies ďun tramvia que va fins al nord del país. La Kimberly es posa en un arbre i treu un objecte que portava a la seva motxilla, i revela ser un dispositiu que crea hologrames que ella havia robat de la nau FEF 09 a la seva visita ďinauguració que va ser fa un mes amb la seva germana. La Kimberly encén el dispositiu i comença a programar un holograma amb el qual ella enganyarà la seva germana.

A la casa, la Karla diu que li agradaria haver acompanyat la Kimberly, i es pregunta què ľha de dir en Jordy a la Kimberly sense la Karla. A les vies del tramvia, la Kimberly acaba de programar ľholograma i ľactiva, i surt una imatge. A casa, la Karla està mirant la televisió quan rep un missatge ďalgú important al seu mòbil. La Karla va a la seva habitació i es revela que en el missatge està un noi que la Karla està enamorat ďell, i aquest noi li diu a la Karla que necessita la seva ajuda. La Karla li pregunta què passa, i el noi diu que anava en un tramvia amb els seus pares, va obrir la finestra però va caure al terra i ara està atrapat a les vies.

El noi diu que necessita la seva ajuda, i que la Karla és ľúnica persona que el pot salvar perquè ella és especial. La Karla li ajudarà, i el noi diu que no digui a ningú que li ha demanat ajuda a ella, i la Karla li diu que pot estar tranquil i que anirà a salvar-lo. La Karla agafa la roba i per sortir al carrer, i els seus pares diuen que fa molt fred i per què vol sortir ara. La Karla diu que ha de salvar una persona, i els seus pares pregunten si és la Kimberly. Ella diu que si fos la Kimberly, deixaria que es mori a les vies del tramvia, però no és ella. Els seus pares no entenen res, i la Karla els diu que no vol que es fiquin en això, i se’n va.

La Karla fa com la seva germana, va volant on el noi li ha demanat ajuda. Quan arriba a les vies del tramvia, la Karla veu al noi que ľestà cridant amb els seus braços, i ella baixa. Però el noi és un holograma i darrere hi ha un ninot de neu, i la Karla acaba coberta de neu com la seva germana anteriorment. La Kimberly apareix ďuns arbres i li diu: “Véns a salvar el teu amor? Doncs no sabia que era un ninot de neu…” i es posa a riure. La Karla no entén res, i li pregunta: “Per què has fet això?”. La Kimberly li diu que avui a la Terra és el “Dia dels Sants Innocents”, i és el dia de fer bromes.

A casa, el pare de la Kimberly i la Karla intenta centrar-se en les seves filles amb telepatia per saber el que estan fent, i la mare diu que no és adequat que faci això. Però el pare diu que no pot centrar-se perquè una tercera persona ľhi està impedint. Al carrer, la Karla li diu a la Kimberly: “Ets dolenta, ľhi diré a papà i mamà!” i la Kimberly li respon: “Els diràs que has estat enamorada ďun noi i ťhas anat de casa per salvar-lo? Bé, si vols revelar aquest secret…” i la Karla no sap què dir. La Kimberly diu: “Serà millor anar a casa, està nevant i les dues quedarem cobertes de neu una vegada més”. I les dues tornen a casa volant.

Quan arriben a casa, les dues noies estan enfadades. Els seus pares pregunten què passa, però elles no volen respondre, i només diuen que estan amb fred i volen estar calentes a casa, i diuen als seus pares que posin la calefacció al màxim. La seva mare ho fa, i després els pregunta si hi ha hagut alguna una altra broma. La Karla diu que ara estan en pau, i la Kimberly explica que a la Terra avui, 28 de desembre, és un dia on els humans fan bromes. Els seus pares diuen que no sabien que a la Terra hi havia més festes a part del Nadal, i les noies diuen que hi ha moltes coses de la Terra que no saben, i acaba el capítol.