FANDOM

Heu ďactuar, 2a Part
25
Número de capítol 1
Temporada 4
Número total 25
Títol a Teremedó Ṭeniw k’akṭuá, parṭ 2
Títol a Portugal Tendes de actuar, Parte 2
Data ďestrena 0 de gener del 2018
Llista de capítols
anterior
Heu ďactuar, 1a Part
següent
Les nenes han de créixer
Coses de Germanes

Heu ďactuar, 2a Part és el capítol 1 de la temporada 4 de la sèrie Coses de Germanes i el capítol 25 en total. Es va estrenar el 0 de gener del 2018.

Argument Edit

El capítol comença explicat el que ha ocorregut al capítol anterior amb escenes ďallò més important.

En un carrer de Bàrcinon, al planeta Teremedó, la Mila es desperta a terra i comença a caminar per saber on està. Està veient que els cotxes són diferents als de la Terra, i la ciutat també és una mica diferent. Ella pregunta a una senyora: “Quina ciutat és aquesta?”, i la senyora diu que això és Bàrcinon, però que ara té pressa i ha de marxar. La Mila encara no sap on es troba, i pregunta a una altra senyora: “On està la policia?”. La senyora li pregunta per què vol parlar amb la policia, i si hi ha hagut algun problema. Ella nota que ľaccent dels ciutadans ďaquesta ciutat és diferent i no entén algunes paraules, tanmateix diu: “Vull anar a Barcelona, si us plau”. La senyora diu en M2: “¿Vols aná a la Ṭerra? Nw se poṭ, nzsalṭras nw xi pzdem aná pe nzs wán przxibiṭ…”, però la Mila diu: “Jo sóc de la Terra, algú m’hi pot portar?”. La senyora diu: “¿Ṭu eṭs lada Ṭerra? Ya veḣ, ṭens k’aná a Pulá, p’eys sôn lzs ke mane§an akesṭas kosas, junṭ and ľanṭiġa ḞEḞ. Ṭens k’aġaḟá le meṭrz i aná a ľesṭació ke’s diw Pulá. ¿M’enṭens?”, i la Mila diu: “Una mica”. La senyora diu: “Mold bê, le meṭrz esṭá ayá. ¡Adèu!”. Quan arriba al metro, la Mila pregunta: “Quina línia va a ľestació Pula?”, i un senyor diu: “¡Ula! ¿İnṭenṭas aná a Pulá? ¡Las lînias 6, 7, 12, 13 i les SṬK!”. I la Mila arriba a Pulá…

A la 07, el 0 diu a en Josep Maria 22 que estan rebent un missatge des de Teremedó. El posen en pantalla, i uns oficials de Pulá diuen que han trobat dues humanes, una noia que es diu Mila i la seva mare, María Natividad, i volen tornar a Barcelona. Ľoficial pregunta si les poden portar a la Terra, però el 22 diu: “La Terra està tenint problemes, uns alienígenes hi estan venint i el planeta es destruirà si no fem alguna cosa aviat. Heu fet bé tenint-les a Pulá, nosaltres vindrem a buscar-les i elles es quedaran amb nosaltres a bord de la nostra nau. Ara venim!”, i tanca la trucada. El 0 diu al 22: “Tens un pla per fer que la Terra torni a la normalitat?” i el 22 diu: “No, el teu germà no sempre té la solució a tot…”. Quan la 07 arriba a Teremedó, la Mila i la seva mare són transportades a bord, i la 07 torna a la Terra. El 22 pregunta a la Mila: “Com és que estàveu al meu planeta?” i la Mila diu: “No ho sé, jo només recordo que estava a la teva nau i de sobte m’he despertat en un carrer del teu planeta. Només et puc dir això!”. El 22 diu que hi han hagut problemes a la Terra, el planeta està sent envaït per alienígenes i vòrtexs, i no saben com ho podran arreglar. Però de moment han de fer una reunió a la sala de reunions.

Els oficials de la 07 comencen la seva reunió, però no saben què han de fer. De sobte en Robert es transporta a la sala de reunions, i diu: “Com que teniu els vostres escuts desactivats, he pogut venir aquí per parlar amb vosaltres. Crec que tenim un gran problema, però us haig de dir que necessitareu la meva ajuda si voleu que tot torni a la normalitat. Per això tinc un pla!”. El 22 li pregunta què han de fer, i en Robert diu que han de tornar al passat i després han de crear una simulació de la Terra per portar els alienígenes que han envaït la Terra i que han obert la fissura entre tots dos planetes. El 22 pregunta on és que ells han de crear la simulació, i en Robert diu que crearan aquesta simulació en una bola de transport del món paraŀlel, però més gran on hi cabran tots els alienígenes, i tot seguit els enviaran un altre cop al seu món utilitzant un objecte que ell té. Els oficials de la 07 hi estan ďacord, i ho faran així. En Robert també diu que els pot ajudar amb la reparació de ľenergia de la nau, i després se n’anirà un altre cop a la Terra. Ell també diu que ľAndrea, en Jordi Alejos García, el Yusma i la Lola estan immunitzats als retorns al passat, com que el Yusma és mort i la Lola no recorda res de quan era ľİhi, ells dos no tornaran. El 22 diu que són notícies dolentes en saber que el Yusma i ľİhi del món paraŀlel han mort, i en Robert se’n va.

La 07 ja està de nou totalment operativa, i els oficials de la nau es preparen per fer el retorn al passat. Però abans parlen amb la Mila, i li pregunten si ella vol recordar-ho tot o no. La Mila diu que ha patit molt des que ha conegut el secret del 22, i per això voldria que no hagués passat res. Per tant, vol oblidar tot. El 22 ho entén, teletransporta la Mila i la seva mare a la Terra i prepara el retorn al passat. A la Terra, la Mila se sorprèn perquè tots els carrers estan plens ďalienígenes, i al cel hi ha naus volant. La gent està molt espantada, i tots corren i criden. Els alienígenes només caminen pels carrers de totes les ciutats, i a Barcelona els Mossos ďEsquadra i la Guàrdia Urbana intenten calmar la gent. La Mila entra amb la seva mare al seu pis, esperant que els oficials de la 07 activin el retorn al passat. Però al pis, la companya de la Mila no hi és, i hi ha un vòrtex que va cap a un altre planeta, el planeta dels alienígenes. La Mila creu que la seva companya de pis ha estat absorbida pel vòrtex, i ara es troba en un lloc desconegut del planeta alienígena. La Mila va a la seva habitació i es queda allà. A la 07, el 22 diu que ja és el moment ďactivar el retorn al passat, però el superordinador no té tota ľenergia necessària per fer-ho. Per això han de reiniciar el superordinador. Ho fan, i activen el retorn al passat per desfer tot el mal a la Terra…

Després del retorn al passat, els oficials de la 07 tenen un altre problema: la Carla de la Terra no vol coŀlaborar amb ells, ja que ella pensa que tot això és molt perillós, i vol informar la policia. El 22 li diu que la policia de la Terra no pot fer res contra aquesta amenaça que sobrepassa els poders de qualsevol humà. La Carla diu que ella igualment dirà tot a la policia, i la Carla de la FEF amb una xeringa injecta Retcon al seu doble, i diu als altres que ella sap molt bé que el seu doble causarà problemes si la deixen tornar a la Terra. També diu que havia preparat aquesta xeringa amb Retcon abans, ja que sabia el que el seu doble pensava. El 0 diu que ho entén, i el 22 diu que la proba ha acabat i el resultat és que la Carla de la Terra no és de confiança. Ara el que han de fer és teletransportar la Carla de la Terra a casa seva, abans que els seus pares notin que la seva filla no es troba a casa. Els oficials de la FEF s’asseguren que la Carla de la Terra no recorda res del que ha esdevingut amb els alienígenes que han envaït la Terra, i activen el teletransportador per portar-la a casa. A casa de la Carla, els seus pares no han notat res, i ella es desperta sense recordar gens del que ha esdevingut abans del retorn al passat. A la 07, els oficials de la nau arriben a la conclusió que necessitaran una altra persona per ajudar-los com a part de ľequip.

La 07 rep una trucada ďen Robert, qui diu que té una esfera de 15 quilòmetres dintre ďuna bola de transport que alhora està en una segona bola de transport. Les boles de transport amplifiquen el que hi ha a dins mil vegades. A dins ďaquesta esfera de 15 quilòmetres hi pensen posar tots els alienígenes que havien envaït la Terra. Els oficials de la 07 preparen aquesta esfera gran, i en Robert agafa un objecte que obrirà una fissura entre el planeta alienígena i ľinterior de ľesfera, en comptes de connectar amb la Terra. Però han de dur ľesfera al pol nord de la Terra i fer-ho allà, que és on aquest objecte que manipula fissures funciona. En Robert es transporta al pol nord i el 22 i el 0 també hi van però amb les seves formes virtuals, per evitar sentir el fred del pol nord. Quan arriben tots al pol nord, en Robert fa la seva feina, entra a ľesfera, obre la fissura i duu tots els alienígenes a ľinterior de ľesfera. En Robert surt de ľesfera i diu que la feina està feta, per tant poden dur ľesfera cap a ľespai i deixar-la viatjant sense rumb per ľespai profund, perduda. El 22 diu que això seria com matar-los, però en Robert diu que no poden fer res amb els alienígenes, i tard o ďhora aquests alienígenes podran tornar al seu planeta mitjançant les fissures. El 22 diu que podrien dur ľesfera a Teremedó i desar-la allà, ja que així no estarien exposats als perills de ľespai. En Robert diu que hi està ďacord i se’n va.

Al cau de la regenta Andrea, arriba ľAndrea en una bola de transport i seu en una cadira, i té un pot a la mà. En aquest pot hi ha el penis tallat del Yusma, i ľAndrea diu: “Serà el meu trofeu”. ĽAndrea posa el pot amb el penis del Yusma en una estanteria, i va cap a ľascensor per anar a casa seva. Quan arriba al seu pis, troba la Meŀlina que ľestà esperant, i li diu que voldria parlar amb ella. Totes dues tornen al cau de ľAndrea, on la Meŀlina li diu que vol coŀlaborar amb ella i formar un equip. ĽAndrea li diu: “Però tu no treballaves per a en Jordi Alejos García?”, i la Meŀlina diu que sí, però ara vol treballar directament per al superior ďell, és a dir, la regenta Andrea. ĽAndrea està ďacord, però diu: “Digues la veritat: ťagrado, oi?” i la Meŀlina diu: “Per què penses això?”. Llavors ľAndrea comença a apropar-se a la Meŀlina a poc a poc, li diu: “Perquè sóc irresistible…” i li fa un petó. La Meŀlina diu: “Quina serà la nostra missió?” i ľAndrea diu: “Tot el que et digui o el que fem en secret, no li ho pots dir pas a en Jordi Alejos García, ďacord?”. La Meŀlina només mou el cap per dir que sí, i ľAndrea li ensenya un objecte. La Meŀlina li pregunta què és aquest objecte, i ľAndrea diu que és una màquina que serveix per prendre el control del cos del 22. ĽAndrea diu: “Serà un secret que només sabràs tu…”, i ella i la Meŀlina es fan un petó més llarg…

En un lloc de la ciutat de Barcelona del món paraŀlel, el doble de la Mila està fent un discurs davant de les noies que formaven part de ľexèrcit del Yusma, dient que tot i que el Yusma ha mort, la lluita contra la regenta Andrea encara no ha acabat, per tant han de seguir la missió que ell havia començat: cal aturar ľAndrea. Per aconseguir aquest objectiu, cal parlar amb els oficials de la 07 i formar un equip, ja que ells encara els poden ajudar a aturar ľAndrea. La Mila del món paraŀlel diu que ella parlarà amb el 22 i els seus, i les altres noies han de repartir-se la feina i coŀlocar-se en llocs estratègics per enganyar la seva enemiga, és a dir, ľAndrea. Mentrestant, al seu cau, ľAndrea està observant tot i diu: “No podeu fer res contra mi, us agafaré i us mataré com a insectes que sou. Aneu-vos-en a la merda!”. Després la Meŀlina diu: “Quan començaràs la teva missió de controlar el cos del 22?” i ľAndrea diu: “Quan sigui el moment oportú. De moment el que faré és vigilar tots els seus moviments, veure el que fa i saber en tot moment on es troba. Quan arribi el moment de controlar el seu cos, tot el seu equip caurà i podré dir que la meva venjança haurà estat un èxit…”. La Meŀlina diu: “On està en Jordi Alejos García?” i ľAndrea diu: “Ell ja no és important…”, i el capítol s’acaba aquí.