FANDOM

Meŀlina (nom fals) és un personatge de la sèrie Coses de Germanes de Dýmapko.

La Meŀlina és ľaltra nova protagonista de tercera temporada. El nom de “Melina” és fals, es desconeix el seu nom real. És de la Terra, i és la més petita de les set germanes. És una de les germanes segrestades, però ara com ara només es coneix la versió del món paraŀlel ďella. Ella fa teatre en un centre cívic, i forma part ďuna entitat en la que es troba el pis del 22 i de la Mila. Ľobjectiu del 22 és salvar el doble de la Melina i les altres quatre germanes segrestades de la Mila.

El 22 va tenir la Meŀlina a bord de la FEF 07 des del capítol 17 (Germanes a distància) fins al capítol 20 (Els problemes ďuna investigació), quan es va adonar que han fet un truc entre la Meŀlina i en Jordi Alejos García (que treballen junts), i havien posat una Mila falsa a ľactivitat de teatre dels Tres Turons per enganyar-los i aconseguir informació sobre la FEF, ja que la Mila aquest curs ja no fa teatre. La Meŀlina diu que en Jordi Alejos García li ha donat ľordre ďespiar-los i saber coses de la FEF, i mentre ella estava a ľholocoberta, ha pogut robar dades de la FEF sense que ningú en sabés res. Ella ha descobert la tecnologia de tornar enrere en el temps, i que la base central del 22 es troba en una nau esteŀlar. La Mila no ha estat mai a la 07, i la Meŀlina sabia durant tot aquest temps que no estava a la Terra. Al capítol 21 (El doble de la Meŀlina), els oficials de la FEF 07 han planejat utilitzar una cantant romanesa que es diu Mădălina perquè s’assembla a la Meŀlina, i la utilitzaran per substituir-la. Però en Jordi Alejos García pren el control de la Mădălina amb ľajuda de ľAndrea. Al capítol 22 (El secret de ľenllaç), la Meŀlina té el paper ďajudant ďen Jordi Alejos García durant el segrest de la Mila, i ella apareix fotent amb un doble del 22. Ells volen aconseguir la informació del cervell del 0, ja que ell li va fer una fusió mental teremedosiana anteriorment. Com que la Mila no vol coŀlaborar, la Meŀlina ho intenta per la força, però s’activa un programa ďemergència que el 0 li havia posat al cervell de la Mila que és una còpia bàsica del cervell del 0. Després ďun tiroteig, la Mila torna al seu món i li esborren la memòria amb Retcon.

A la quarta temporada, la regenta Andrea fa una aliança amb la Meŀlina, i decideixen que ja no comptaran amb en Jordi Alejos García. Per això, en Jordi Alejos García contacta amb els oficials de la FEF 07 i demana fer un pacte, i per demostrar la seva bona voluntat, allibera la Mariana, una de les germanes segrestades de la Mila. Però la Mariana i les altres germanes de la Mila segueixen tenint la mateixa edat que tenien quan van ser segrestades, és a dir, encara són nenes que han de créixer. Al capítol 27 (Perquè sí), la Meŀlina veu que ľAndrea mata una de les seves antigues companyes perquè ja no necessita res més ďaquesta noia, i pensa que farà el mateix amb ella. Però ľAndrea li diu que la Meŀlina és especial i no la matarà tret que la traeixi. Al capítol 28 (Mou el cul), la Mila va fins a una casa en un carrer abandonat de Castelldefels, on ha quedat amb la Penélope Cruz (la Meŀlina disfressada) i el seu director (ľAndrea disfressada), per concretar el seu paper en una sèrie de televisió on la Mila serà una de les protagonistes. Però tot això és una trampa de ľAndrea, i tot és fals. A diferència de ľexterior abandonat, ľinterior de la casa és tot ple de luxes. La Penélope Cruz diu que han ďocultar els seus estudis en una zona que sembli abandonada, així ningú sospitarà que són aquí. I el director diu que filmaran la primera escena, però en realitat no filmen res i utilitzen filtres de percepció per fer que la Mila cregui que han filmat un tros de peŀlícula. Al capítol 29 (A casa vostra‎‎), la Mila fa un altre tros de la falsa sèrie de televisió amb ľAndrea i la Meŀlina disfressades, on la Mila ha de fer un petó a un noi que apareix a la sèrie com a ľinterès romàntic de la protagonista. La Mila no ho vol fer, però ľAndrea li posa una cosa al cap per convèncer-la a fer-ho. Quan la Mila fa el petó al noi, cau a terra inconscient… El noi revela que és ľAndrea, qui ha posat en el cervell de la Mila alguna cosa per controlar-la. ĽAndrea, sense disfressa, fa un altre petó a la Mila mentre la Meŀlina ho està veient, i es queda gelosa. Però ľAndrea diu que sap el que fa. Al capítol 30 (El teu equip), en Jordi Alejos García i els seus amics volen lluitar contra la regenta Andrea, i tot i que aconsegueixen salvar quatre de les cinc noies segrestades (la cinquena és morta), ľAndrea mata en Jordi Alejos García i els seus amics. Les noies rescatades no poden tornar a la Terra perquè no poden canviar la vida de la Mila, per tant ľAdriana, la Lucía i la Mariana viuran lliures a Bàrcinon mentre el doble de la Meŀlina es queda a la 07 de moment. Al capítol 31 (El final de les coses de germanes, 1a Part), ľAndrea mata la Meŀlina perquè ľhavia traït i havia ajudat la seva germana Mila, i ara ľAndrea comença una relació amb ľAlxy Frankz. La Meŀlina del món normal viurà a la Terra fent la vida del seu doble mort.