FANDOM

Mou el cul
28
Número de capítol 4
Temporada 4
Número total 28
Títol a Teremedó Mow le kul
Títol a Portugal Mexe esse cu
Data ďestrena 11 de febrer del 2018
Llista de capítols
anterior
Perquè sí
següent
A casa vostra
Coses de Germanes

Mou el cul és el capítol 4 de la temporada 4 de la sèrie Coses de Germanes i el capítol 28 en total. Es va estrenar ľ11 de febrer del 2018.

Argument Edit

El capítol comença en un carrer de Barcelona, on en Robert està caminant fins al carrer “Gran Via”, que és on viu ľAndrea. En Robert entra en un bar que hi ha aprop de casa de ľAndrea, s’apropa a un home, li posa un objecte al braç i ľhome automàticament li dóna 20 euros a en Robert. Quan en Robert se’n va, ľhome no recorda haver donat diners a en Robert, i diu: “Tinc la certesa que portava més diners!”. Ľhome no pot pagar la seva consumició al bar, i ľamo del bar diu: “Sempre fas el mateix, ets molt despistat. Aquesta vegada ťho perdonaré perquè sóc el teu amic, però recorda que has de portar els diners la propera vegada que vinguis, ďacord?”. Ľhome mou el cap per dir que sí, i se’n va del bar. En una cantonada del carrer, en Robert diu: “Fer servir filtres de percepció per robar diners està bé, però ara haig de fer servir un filtre de percepció i tots els recursos que tinc per evitar que ľAndrea en faci un gra massa. Ja ha assassinat moltes persones innocents, i sé que el que faré ara causarà més morts, però és millor dos que mil…”, i agafa un comunicador semblant als de la FEF.

A la 07, de sobte el 0 rep una trucada des de la Terra. El 0 posa la trucada en pantalla, i resulta que és en Robert, que diu: “Vull parlar amb vosaltres, però sobretot amb el 22. On és ell?” i el 0 diu: “Precisament ara està en una missió a Teremedó, arran de la destrucció de dos astres de Teremedó que ha causat ľAndrea, el planeta està inestable: Lludne i Jekrumedó han estat destruïts, i per això Teremedó ha perdut la rotació sobre el seu eix. A partir ďara en una part del planeta sempre serà de nit i ľaltra part del planeta quedarà sempre iŀluminada. Per tant, en una part del planeta està pujant la temperatura i a ľaltra part està baixant la temperatura. El 22 ha anat a Teremedó per ajudar els habitants situats a zones amb una temperatura molt alta o molt baixa, ja que han de resituar la població afectada…” i en Robert interromp dient: “Ja ho sé, el planeta és un caos, crec que és savi dir un spoiler: una tercera part de la població teremedosiana morirà!”. El 0 diu: “Què?”, i en Robert diu: “Em podeu pujar a la 07?”. El 0 diu: “Per què vols venir amb nosaltres ara? El 22 trigarà a arribar!”, però en Robert diu que vol estar a la 07 fins que el 22 torni.

Mentrestant, a Teremedó, el 22 es troba a Noyó, on la temperatura arriba als 42ºC. Està reunint un grup ďhabitants per portar-los a unes llançadores, i diu a un company: “No sé on posarem tota aquesta gent…”. El company acaba de reunir tothom, i tanca les portes de la llançadora deixant moltes més persones en una cua, a ľespera ďentrar en una altra llançadora. La gent té set, i vol beure aigua. El 22 diu a tothom: “Estigueu tranquils!”, però la gent continua cridant. El 22 diu: “Són teremedosians i semblen humans…”, i després diu al seu company: “Em transportaré a ľaltra banda del planeta, vull veure com va el fred de la nit eterna, tu has de quedar-te aquí tenint cura dels ciutadans de Noyó, ďacord?”. El company diu: “Wi, poṭs marḣá”. El 22 es transporta amb un teletransportador mòbil, i apareix en un punt ďuna ciutat coberta de gel, i és de nit. No s’hi veu res, ja que molts fanals estan fosos. El 22 té fred, i diu: “Un gran canvi per al meu cos. Els meus pares no saben que sóc aquí, però ho notaran si em poso malalt pels canvis de temperatura!”. Llavors el 22 rep una trucada de la 07, i el 0 li diu que en Robert està a bord.

El 22 diu: “Pugeu-me”, i el 0 el teletransporta a la 07. A la 07, el 22 diu: “Robert, ara haig ďanar a casa meva o els meus pares notaran que no hi sóc, digues què vols però avui no farem res, ďacord?”. En Robert diu: “Sabia que diries això. Vull fer una missió amb vosaltres: hem ďanar al cau de la regenta Andrea i aturar-la ďuna vegada per totes. Si vols, podem fer-ho demà, però demà vine cap aquí i mou el cul!”, i el 22 diu: “Molt bé, ara baixaré a casa meva. Teremedó està fet una merda per culpa de ľAndrea…”. El 22 se’n va, i en Robert diu: “Vosaltres també, moveu el cul i digueu-me on em puc allotjar mentre estaré en aquesta nau. Teniu lloc, oi?”, i el 0 diu: “No sabem si és savi tenir-te a bord, ja que ets…”. En Robert interromp dient: “El teu germà, 0. Sóc en Josep Maria, però regenerat. Sóc ell quan serà gran. Per què teniu por de mi?”, i el 0 diu: “Sabem que has canviat, ets diferent al meu germà original. Robes, et saltes qualsevol norma, i a més la regeneració ťha canviat. Jo conec molt bé el meu germà, i tot i que ell serà el que tu ets, sou molt diferents!”. En Robert diu: “El 0 que sempre fa bromes, ara parla com si fos el paio més seriós del món. Creu-me, he canviat, sí, però segueixo sent ľantic almirall de la Terra, en Josep Maria 27. I sé que encara canviaré molt més, m’espera una vida molt més llarga…”.

El dia següent, el 22 es teletransporta a la 07, i diu: “Ja podem fer la missió, som-hi!”. La tripulació de la 07 va al cau de la regenta Andrea per aturar-la, i hi van amb una llançadora fins a casa seva. Amb ľajuda ďen Robert, fan servir uns filtres de percepció per evitar que la gent els vegi i fan un forat al carrer davant de casa seva amb els fàsers. El 0, en Rutitto i la Maray baixen des de la llançadora i es fiquen dins del cau, mentre el 22 i la Carla controlen la missió des de la nau FEF 07. Quan els tres oficials entren al cau, troben que ľAndrea els ataca amb Dàleks simulats, uns éssers de la sèrie de televisió “Doctor Who”. Els oficials de la FEF es divideixen, eviten els atacs dels Dàleks i el 0 aconsegueix entrar a la sala principal del cau. Però ľAndrea no hi és, i descobreix que ha posat bombes com a trampa per matar-los. Tots toquen el dos, però mentre estan sortint del cau, ľAndrea apareix i amb una nova arma dispara a en Rutitto i a la Maray amb un sol tret, i moren. El 0 vol ajudar-los, però veient que no hi pot fer res, escapa amb la llançadora i torna a la 07. El cau explota. A la 07, el 22, el 0 i la Carla lamenten la mort dels seus amics, i amb ràbia el 22 diu que derrotaran ľAndrea sigui com sigui.

A la sala de reunions de la 07, el 22 s’enfada amb en Robert, i diu: “Tu sabies que ells moririen!”. En Robert diu: “Primer: no hem de canviar la història. Ells havien de morir en aquesta mateixa missió, i així ha estat. Segon: la seva mort ha estat significativa, ja que gràcies a la nostra missió el cau de ľAndrea ha estat destruït junt amb tots els seus aparells ďalta tecnologia, i ella ha hagut de tocar el dos sense cap estri que podria acabar de destruir Teremedó. Ella ha de començar de zero!”. El 0 diu: “Tu has dit que un terç de la població teremedosiana morirà, oi?”, i en Robert diu: “Al vostre planeta no hi podeu fer res per salvar tothom, no hi ha lloc per a tothom a la zona habitable. Què espereu, màgia?”. El 22 diu: “La coalició entre ľAndrea i ľAlxy Frankz, què passarà?”, i en Robert diu: “Spoilers”. El 22 diu: “Vinga, va, ara no, merda!”, i en Robert diu: “Us passareu tota la reunió renyant-me perquè esteu enrabiats per la pèrdua dels vostres amics?”. El 22 diu: “Aquesta reunió ha acabat. Podeu tornar als vostres llocs, jo tornaré a casa. Robert, mou el cul!”, i en Robert diu: “Sé que ho fas per imitar-me, però no podràs evitar de dir-ho en un futur…”. El 22 diu: “Vés-te’n a la merda, fot el camp de la meva nau!”, i en Robert diu: “La nostra nau. Som la mateixa persona, sabies?”. El 22 diu: “Te’n vas?”, i en Robert diu: “És clar, impacient…” i activa un objecte amb el qual es teletransporta cap a la Terra. El 22 diu: “Teníem els escuts activats!”…

A la Terra, la Mila va fins a una casa en un carrer abandonat de Castelldefels, amb por ďaquest lloc. Però hi va contenta, perquè ha quedat amb la Penélope Cruz i el seu director, per concretar el seu paper en una sèrie de televisió on la Mila serà una de les protagonistes. Però tot això és una trampa de ľAndrea, i tot és fals. La Mila truca a la porta, surt el director i diu: “Tenia ganes de veure’t!”. El director porta la Mila a ľinterior de la casa, que a diferència de ľexterior abandonat, ľinterior és tot ple de luxes. La Penélope Cruz apareix, i diu: “Hem ďocultar els nostres estudis en una zona que sembli abandonada, així ningú sospitarà que som aquí. Vés amb el meu director!”, i el director diu: “Jo ťarreglaré per filmar la primera escena, hem de començar avui o no tindrem temps de filmar-ho tot abans de ľestrena de la nostra sèrie. Vine amb mi!”. El director porta la Mila fins a un camerino, li posa maquillatge a la cara i prepara la seva roba que portarà el personatge. Després el director porta la Mila fins a la sala de filmacions, però allà no hi ha cap càmera, només hi ha unes eines estranyes i un llit. El director diu a la Mila: “Confia en mi, estira’t al llit i tot anirà bé…”. La Mila ho fa, i el director la dorm…

El director es treu el camuflatge i revela que és ľAndrea, i la Penélope Cruz també es treu el camuflatge i revela que és la Meŀlina. Elles dues riuen, es fan un petó i la Meŀlina diu: “Tenim la Mila on volíem!”. ĽAndrea diu: “Haig de dir-te que no esperava que el doble de la teva germana fos tan ximple, és molt innocent i fàcil ďenganyar!”. La Meŀlina diu: “Què farem ara?”, i ľAndrea diu: “Deixar-la anar. No recordarà res de la sala ďoperacions cerebrals, i a més ella creurà que ha gravat una escena de la falsa sèrie amb nosaltres. Vinga, posem-nos els camuflatges de nou!”, i elles dues es transformen de nou en la Penélope Cruz i el seu director. El director toca un botó, els cables acoblats al cap de la Mila es retiren del seu cap i la Mila es desperta. La Mila diu: “M’han agradat molt les escenes que hem filmat!”, i el director diu: “Ho has fet molt bé, tens talent per a això. La setmana que ve farem més feina, ara ja te’n pots anar a casa. Vols que ťacompanyi fins a la porta?”. La Mila diu: “Sí, acompanya’m si vols”, i el director i la Penélope Cruz acompanyen la Mila fins a la porta. La Mila diu adéu als dos impostors, torna a casa seva i acaba el capítol.