FANDOM

Toqueu el dos!
14
Número de capítol 6
Temporada 2
Número total 14
Títol a Teremedó ¡Marḣew ďakí!
Títol a Portugal Ide-vos embora!
Data ďestrena 16 ďoctubre del 2016
Llista de capítols
anterior
La merda del cul
següent
La Terra, 1a Part
Coses de Germanes

Toqueu el dos! és el capítol 6 de la temporada 2 de la sèrie Coses de Germanes i el capítol 14 en total. Es va estrenar el 16 ďoctubre del 2016.

Argument Edit

La Kimberly i la Karla tornen a Pulá de pressa, preocupades pels seus cossos inestables. A Pulá, no recorden la sala en la qual van entrar, i es perden a ľedifici. Però elles descobreixen en una zona gran de Pulá que la nau FEF 09 hi és allà, i els oficials superiors Pumiky i Ann també hi són allà congelats. I uns oficials estan fent alguna cosa en els motors, però també estan sense moure’s, ďuna manera semblant a la resta de persones. La Kimberly diu que ha acabat la broma i han de tornar al temps normal, i pensa que sap on estava la sala que ha congelat el temps. Les noies troben la sala en la qual van estar abans, però ľordinador també està congelat. No saben què poden fer, i ľúnica cosa que volen fer és sortir de la bombolla temporal. Però si no poguessin sortir, els seus cossos desapareixeran. La Karla diu que no vol que aquest sigui el seu últim dia, i la Kimberly diu que ella tampoc vol anar-se’n a la merda.

Les noies estan surant entre unes imatges de la història de tot ľunivers, i després acaben en una sala de la FEF, amb molts oficials de Pulá que les van trobar, i estan castigant-les per entrar en Pulá sense permís. La Kimberly els diu que en Jordy els va donar una missió per entrar-hi allà, i un dels oficials diu que en Jordy ja no és de la FEF, ha estat expulsat. Les noies no entenen per què ľhan tret de la FEF, i ľoficial diu que això és confidencial. La Kimberly li demana disculpes, i ľoficial diu: “Petició de disculpes acceptada, perquè sou vosaltres”. Les noies tampoc entenen res, i se’n van. Les noies agafen el metro, i la Kimberly diu que potser van treure en Jordy de la FEF perquè va passar alguna cosa amb el seu doble que ells no saben, i decideixen que han de parlar amb en Jordy a ľhotel Kasa Tot, personalment.

Les germanes Duver§a arriben a casa, i diuen als seus pares que ja aniran a la Terra, perquè en Jordy els ha donat un passatge per als trens STK que passen per la Terra. I abans, han ďanar a la inauguració de la nova holocoberta de Bàrcinon perquè allà hi serà ľalmirall 21 i han de parlar amb ell, segons el que va dir en Jordy. Els seus pares diuen que la Terra pot ser un lloc perillós per a elles, no és tan segura com Teremedó, i els països no estan molt units. Hi ha guerres, regles diferents i molta diversitat de llengües, i per tot això és que no permeten a les persones de visitar la Terra quan vulguin. No obstant això, les prepararan per a aquest viatge tan important i perillós, i diuen que a la Terra estaran soles, sense pares o professors, i la policia de la Terra és molt més dura que a Teremedó. Les noies diuen que accepten els riscos i li ho comunicaran al xicot de la Karla.

La Karla truca al seu xicot i li diu que aniran a la Terra, i el noi diu que ja els ho va demanar als seus pares i no van acceptar. No obstant això, anirà de totes maneres, i s’escaparà de casa. La Karla diu que no ho faci, i ell diu que ho farà sigui com sigui. I ho farà encara que no hagi obtingut el permís dels seus pares. La Karla accepta. Els tres de ľequip estan preparant-se per al viatge, però recorden que abans han ďanar a ľholocoberta de Bàrcinon per parlar una mica amb ľalmirall 21, que estarà gaudint allà de la nova holocoberta. I un cop més, la Kimberly es posa vermella quan parla de ľalmirall 21, i així es demostra que a ella li agrada ell. En el viatge passaran per tres països, per anar fins a una ciutat que es diu Barcelona, perquè allà hi viu ľalmirall 21. Però visitaran una ciutat que es diu Lisboa, ja que allà hi parlen portuguès, i elles parlen aquesta llengua perquè també es parla al país Portugània, del planeta Teremedó. Després de planejar el viatge, acaba el capítol.